
Het is zonde om alle gecreëerde content verloren te laten gaan.
Blijven werken aan je online exposure
Welkom in de ‘content library’, het content archief van Slize. Het content archief is het vierde deel uit de serie ‘content creatie’ door Slize. We vinden het zonde om alle mooie en geschreven content weg te gooien. De updates en het nieuws zijn een belangrijk onderdeel van de communicatie strategie en de kans is aanwezig dat je hierdoor op het content archief bent gekomen. Zoals we je in de ‘content ontwikkeling’ laten zien wat we gaan doen, kun je hier (terug) lezen wat we gedaan hebben.
Het is zonde om alle gecreëerde content verloren te laten gaan.
Blijven werken aan je online exposure
Welkom in de ‘content library’, het content archief van Slize. Het content archief is het vierde deel uit de serie ‘content creatie’ door Slize. We vinden het zonde om alle mooie en geschreven content weg te gooien. De updates en het nieuws zijn een belangrijk onderdeel van de communicatie strategie en de kans is aanwezig dat je hierdoor op het content archief terecht bent gekomen. Zoals we je in de ‘content ontwikkeling’ laten zien wat we gaan doen, kun je hier(terug) lezen wat we gedaan hebben.
Het is zonde om alle gecreëerde content verloren te laten gaan.
Welkom in de ‘content library’, het content archief van Slize. Het content archief is het vierde deel uit de serie ‘content creatie’.
We vinden het zonde om alle mooie en geschreven content weg te gooien. De updates en het nieuws zijn een belangrijk onderdeel van de communicatie strategie en de kans is aanwezig dat je hierdoor op het content archief terecht bent gekomen. Zoals we je in de ‘content ontwikkeling’ laten zien wat we gaan doen, kun je hier(terug) lezen wat we gedaan hebben.

Het nut van het content archief
Een archief heeft voor en nadelen. Het is grootste voordeel is de exposure die het genegeerd. Het grootste nadeel is de content kan verouderen, niet langer relevant is of de pagina’s zodanig verouderen en kapotte links bevatten. Dat laatste heb je natuurlijk zelf in de hand. Bij Slize vinden we dat we een verleden hebben en daar zijn we trots op. Ook is het content archief een belangrijk onderdeel van het ‘stortytelling‘ process. Je kunt ook je archief deels en subtiel onderhouden waardoor het wel relevant en werkend blijft.
Traffic & linkbuilding
De grootste meerwaarde van het ‘content archief’ is dat het zijn exposure waarde behoud. Alles dat je publiceert op internet wordt zichtbaar en geïndexeerd (tenzij je dit bewust voorkomt). Deze indexatie vertegenwoordigt een waarde en zorgt voor traffic naar je website. Daarnaast genereert elke pagina / artikel interne en een aantal externe links. Hier worden de zoekmachine’s weer blij van en het is goed voor je interne linkbuilding. Uiteindelijk wordt jij daar weer blij van.

Het nut van
het content archief
Een archief heeft voor en nadelen. Het is grootste voordeel is de exposure die het genegeerd. Het grootste nadeel is de content kan verouderen, niet langer relevant is of de pagina’s zodanig verouderen en kapotte links bevatten. Dat laatste heb je natuurlijk zelf in de hand. Bij Slize vinden we dat we een verleden hebben en daar zijn we trots op. Ook is het content archief een belangrijk onderdeel van het ‘stortytelling‘ process. Je kunt ook je archief deels en subtiel onderhouden waardoor het wel relevant en werkend blijft.

Traffic & linkbuilding
De grootste meerwaarde van het ‘content archief’ is dat het zijn exposure waarde behoud. Alles dat je publiceert op internet wordt zichtbaar en geïndexeerd (tenzij je dit bewust voorkomt). Deze indexatie vertegenwoordigt een waarde en zorgt voor traffic naar je website. Daarnaast genereert elke pagina / artikel interne en een aantal externe links. Hier worden de zoekmachine’s weer blij van en het is goed voor je interne linkbuilding. Uiteindelijk wordt jij daar weer blij van.

Het content archief, dit heb je gemist
Onderstaand zie je alle updates, (content) creaties en nieuwsitems die we afgelopen jaar hebben gepubliceerd. De nieuwste zijn te vinden op de nieuwspagina. Naarmate we verder publiceren schuift het archief door.
Het content archief, dit heb je gemist
Onderstaand zie je alle updates, (content) creaties en nieuwsitems die we afgelopen jaar hebben gepubliceerd. De nieuwste zijn te vinden op de nieuwspagina. Naarmate we verder publiceren schuift het archief door.

Zonder nieuwe frequente updates en creaties is er geen content archief
Behoud je exposure waarde
We kunnen het niet vaak genoeg herhalen. Blijf actief werken aan de promotie van je bedrijf / product / merk. Zorg dat je aanwezig en zichtbaar bent in de snelle hedendaagse mediawereld. Dat is ook de reden dat we het ‘content archief’ op de website hebben gebouwd. We publiceren veel en snel, hebben van alles om te laten zien en te vertellen. Door de grote hoeveelheid kiezen we ervoor om de content en zijn waarde te behouden. Zo blijft het zichtbaar en blijft de linkbuilding intakt. Als het om een paar updates / berichten zou gaan hadden we het ook wel op de elders kunnen laten staan of compleet kunnen verwijderen. Maar het zou zonde zijn als de content na enkele dagen/weken weer verloren gaat en zijn exposure waarde verliest.
.
Geen content archief zonder nieuwe updates en creaties
Behoud je exposure waarde
We kunnen het niet vaak genoeg herhalen. Blijf actief werken aan de promotie van je bedrijf / product / merk. Zorg dat je aanwezig en zichtbaar bent in de snelle hedendaagse mediawereld. Dat is ook de reden dat we het ‘content archief’ op de website hebben gebouwd. We publiceren veel en snel, hebben van alles om te laten zien en te vertellen. Door de grote hoeveelheid kiezen we ervoor om de content en zijn waarde te behouden. Zo blijft het zichtbaar en blijft de linkbuilding intakt. Als het om een paar updates / berichten zou gaan hadden we het ook wel op de elders kunnen laten staan of compleet kunnen verwijderen. Maar het zou zonde zijn als de content na enkele dagen/weken weer verloren gaat en zijn exposure waarde verliest.
.
Zonder nieuwe frequente updates en creaties is er geen content archief
We kunnen het niet vaak genoeg herhalen. Blijf actief werken aan de promotie van je bedrijf / product / merk. Zorg dat je aanwezig en zichtbaar bent in de snelle hedendaagse mediawereld. Dat is ook de reden dat we het ‘content archief’ op de website hebben gebouwd. We publiceren veel en snel, hebben van alles om te laten zien en te vertellen.

Behoud je exposure waarde
Door de grote hoeveelheid kiezen we ervoor om de content en zijn waarde te behouden. Zo blijft het zichtbaar en blijft de linkbuilding intakt. Als het om een paar updates / berichten zou gaan hadden we het ook wel op de elders kunnen laten staan of compleet kunnen verwijderen. Maar het zou zonde zijn als de content na enkele dagen/weken weer verloren gaat en zijn exposure waarde verliest.

Al bouwend exposure genereren
De keuze om een website online te zetten die nog niet klaar was en nog lang niet voor 50% gevuld was is destijds een hele bewuste geweest. De essentiële informatie stond erop en de rest vullen we stukje voor stukje. Op deze manier zitten we namelijk zelf ook volop in het ‘content creatie’ proces. Hierdoor is er altijd wat te vertellen, te laten zien en te posten naast de reguliere wekelijkse updates. En juist dat zorgt weer voor en stukje ‘storytelling’ van Slize.

Al bouwend exposure gaan genereren
De keuze om een website online te zetten die nog niet klaar was en nog lang niet voor 50% gevuld was is destijds een hele bewuste geweest. De essentiële informatie stond erop en de rest vullen we stukje voor stukje. Op deze manier zitten we namelijk zelf ook volop in het ‘content creatie’ proces. Hierdoor is er altijd wat te vertellen, te laten zien en te posten naast de reguliere wekelijkse updates. En juist dat zorgt weer voor en stukje ‘storytelling’ van Slize.


Verkies kwaliteit boven kwantiteit
In het ‘storytelling’ process is het van essentieel belang dat je blijft werken aan je exposure. Elke dag posten omdat het ‘moet’ is natuurlijk mooi en goed dat al zoveel te vertellen of te laten zien hebt. Maar zit je doelgroep of ‘audience’ daar wel op te wachten? En is je ‘content’ wel van voldoende kwaliteit? Content creatie en – ontwikkeling kosten nu eenmaal veel tijd. Verkies daarom kwaliteit boven kwantiteit en zorg dat dat wat je publiceert interessant genoeg is of leuke toevoeging heeft en kies daarbij het juiste kanaal om te publiceren.
Verkies kwaliteit
boven kwantiteit
In het ‘storytelling’ process is het van essentieel belang dat je blijft werken aan je exposure. Elke dag posten omdat het ‘moet’ is mooi en goed dat al zoveel te vertellen of te laten zien hebt.

Maar zit je doelgroep of ‘audience’ daar wel op te wachten? En is je ‘content’ wel van voldoende kwaliteit? Content creatie en – ontwikkeling kosten nu eenmaal veel tijd. Verkies daarom kwaliteit boven kwantiteit en zorg dat dat wat je publiceert interessant genoeg is of leuke toevoeging heeft en kies daarbij het juiste kanaal om te publiceren.
Enthousiast geworden?
Ben je benieuwd naar wat Slize voor jou kan betekenen? Leuk! Laat iets van je horen via onderstaande contactgegevens.