Slize, grafisch partner en vormgever van De Boeskool is Los in Oldenzaal. Samen werken aan het WOW effect!
Logo Boeskool is Los Oldenzaal

Vernieuwd Boeskool ontwerp voor het Oldenzaalse zomerfeest

Deel 1: het upgraden en uitbreiden van de muzikale thema’s, het ontwerpen en ontwikkelen van de nieuwe logos. Bekijk hieronder het eerste deel van het compleet vernieuwde Boeskool ontwerp.

Logo Boeskool is Los Oldenzaal

Vernieuwd Boeskool ontwerp voor het Oldenzaalse zomerfeest

Deel 1: het upgraden en uitbreiden van de muzikale thema’s, het ontwerpen en ontwikkelen van de nieuwe logos. Bekijk hieronder het eerste deel van het compleet vernieuwde Boeskool ontwerp.

Logo Boeskool is Los Oldenzaal

Vernieuwd Boeskool ontwerp voor het Oldenzaalse zomerfeest

Deel 1: het upgraden en uitbreiden van de muzikale thema’s, het ontwerpen en ontwikkelen van de nieuwe logos. Bekijk hieronder het eerste deel van het compleet vernieuwde Boeskool ontwerp.

6 DAGEN EN 5 AVONDEN MET 170.000 BEZOEKERS

Boeskool is los - het boeskoolmenneke oldenzaal, symbool / beeldmerk

Het evenement ‘De Boeskool is Lös’ vindt elk jaar aan het einde van de zomervakantie plaats in Oldenzaal. Traditioneel is dit in de derde en laatste week van de bouwvakvakantie. Oldenzaal is ook bekend als de ‘Boeskoolstad’. Slize is al jaren betrokken bij het evenement en verantwoordelijk voor het Boeskool ontwerp en vrijwel alle grafische uitingen.

6 DAGEN EN 5 AVONDEN MET 170.000 BEZOEKERS

Boeskool is los - het boeskoolmenneke oldenzaal, symbool / beeldmerk

Het evenement ‘De Boeskool is Lös’ vindt elk jaar aan het einde van de zomervakantie plaats in Oldenzaal. Traditioneel is dit in de derde en laatste week van de bouwvakvakantie. Oldenzaal is ook bekend als de ‘Boeskoolstad’. Slize is al jaren betrokken bij het evenement en verantwoordelijk voor het Boeskool ontwerp en vrijwel alle grafische uitingen.

Diverse muzikale avonden en muziekthema’s

# nieuwe benaming van de thema-avonden

Diverse muzikale avonden en muziekthema’s

# nieuwe benaming van de thema-avonden
ontwikkeling thema's (themanamen) boeskool is los
Branding & Boeskool Design - creatie van de thema / event namen - Boeskool is Los
Oldenzaal - Boeskool is los, sfeerbeeld Boeskool in Concert
Oldenzaal - Boeskool is los, sfeerbeeld 90's Boeskool Classics met 2 Brothers on the 4th Floor
Oldenzaal - Boeskool is los, sfeerbeeld Boeskool in Concert
Oldenzaal - Boeskool is los, sfeerbeeld 90's Boeskool Classics met 2 Brothers on the 4th Floor

DE REEDS BESTAANDE LOGO’s

# destijds ontwikkeld door Markt & Media
logo redesign Boeskool is Los Oldenzaal

DE REEDS BESTAANDE LOGO’s

# destijds ontwikkeld door Markt & Media
logo redesign Boeskool is Los Oldenzaal
Nieuw logo voor boeskool in concert oldenzaal, Boeskool design deel #1
Boeskool (re) design - nieuw logo voor boeskool in concert oldenzaal
Oldenzaal - Boeskool is los, sfeerbeeld Young Power Boeskoolhits met Og3ne
Boeskool is los, zomerfeest Oldenzaal. Foto Heerlijk Hollands
Oldenzaal - Boeskool is los, sfeerbeeld Young Power Boeskoolhits met Og3ne
Boeskool is los, zomerfeest Oldenzaal. Foto Heerlijk Hollands

NIEUWE LOGO ONTWERPEN

# creatie van de ‘Boeskool Family’ logo’s

NIEUWE LOGO ONTWERPEN

# creatie van de ‘Boeskool Family’ logo’s
Logo Boeskool is Los Oldenzaal - Young Power Boeskoolhits - Boeskool design, deel 1
Slize: logo ontwerp Boeskool is Los Oldenzaal - Twentse Toppers
Slize: logo ontwerp Boeskool is Los Oldenzaal - 90's Boeskool Classics
Oldenzaal - Boeskool is los, sfeerbeeld Le Grande Finale met de Dirty Daddies
Oldenzaal - Boeskool is los, sfeerbeeld Le Grande Finale met Jake Reese
Oldenzaal - Boeskool is los, sfeerbeeld 90's Boeskool Classics met de Vengaboys
Oldenzaal - Boeskool is los, sfeerbeeld 90's Boeskool Classics met danseressen
Oldenzaal - Boeskool is los, sfeerbeeld Le Grande Finale met de Dirty Daddies
Oldenzaal - Boeskool is los, sfeerbeeld 90's Boeskool Classics met de Vengaboys
Oldenzaal - Boeskool is los, sfeerbeeld Le Grande Finale met Jake Reese
Oldenzaal - Boeskool is los, sfeerbeeld 90's Boeskool Classics met danseressen
Slize Boeskool design, deel 1: logo design Boeskool is Los - Heerlijk Hollands
Slize Boeskool design, deel 1: logo design Boeskool is Los - Le Grande Finale
Slize Boeskool design, deel 1: Boeskool is Los - Logo Young Boeskool Talents

Het eindresultaat van deel 1, het nieuwe Boeskool ontwerp

Naast het Boeskool logo beschikt elke muzikale avond en middag nu over een eigen gezicht en een nieuwe meer ‘cathy’ benaming. De logo’s worden in de campagne van de Boeskool en tijdens het evenement gebruikt. Zo zijn ze onder meer te zien in het Boeskool magazine, de LED schermen, op de website, op de social media kanalen en op de diverse spandoeken en vlaggen.

Het eindresultaat van deel 1, met trots het nieuwe Boeskool ontwerp

Naast het Boeskool logo beschikt elke muzikale avond en middag nu over een eigen gezicht en een nieuwe meer ‘cathy’ benaming. De logo’s worden in de campagne van de Boeskool en tijdens het evenement gebruikt. Zo zijn ze onder meer te zien in het Boeskool magazine, de LED schermen, op de website, op de social media kanalen en op de diverse spandoeken en vlaggen.

Slize: logo design - creatie van de Boeskool Family logos
Logo designs Boeskool is Lös Oldenzaal - Boeskool ontwerpen door Slize
Boeskool is los, zomerfeest Oldenzaal. Foto Marktplein

Over De Boeskool is Lös

Op 1 augustus 1971 was de eerste editie, toen nog als eenvoudige braderie. Boeskool is de Twentse benaming voor wittekool en Oldenzaal wordt ook wel de Boeskoolstad genoemd. Nu, bijna 50 jaar later, is er gedurende de 6 dagen is voor jong en oud van alles te beleven in de Oldenzaalse binnenstad. Zo zijn er o.a. culinaire- en sportieve evenementen, meerdere podia met optredens van artiesten, volop live-muziek, straatartiesten en straattheater, kindermarkt, kinderspeeldorp en door de hele stad allemaal kraampjes met koopwaar.

Foto credits: © De Boeskool is Lös, Wiebe Nieuwenhuis en Lach of ik Schiet.

De Boeskool is Lös & Slize

Er is altijd een special band geweest met het zomerfeest. 5 jaar lang is er, als onderdeel van het zomerfeest, een ‘benefiet’ georganiseerd waarbij de opbrengsten werden gedoneerd aan het goede doel. Hierna volgde toetreding tot het bestuur van het zomerfeest. Slize is reeds meerdere jaren hoofdsponsor, grafisch- en mediapartner van het evenement. Van 2013 t/m 2017 was Slize verantwoordelijk voor het complete Boeskool ontwerp. Dit betreft alle ontwerp, creatie, DTP & vormgeving en de complete offline, online en social campagne. Daarnaast is Slize al jaren verantwoordelijk voor vrijwel alle productie en print van het zomerfeest.

Meer weten over De Boeskool is Lös? Kijk op www.boeskoolislos.nl

Meer zien?

Bekijk hier de andere projecten van Slize.

Over het zomerfeest De Boeskool is Lös

Op 1 augustus 1971 was de eerste editie, toen nog als eenvoudige braderie. Boeskool is de Twentse benaming voor wittekool en Oldenzaal wordt ook wel de Boeskoolstad genoemd. Nu, bijna 50 jaar later, is er gedurende de 6 dagen is voor jong en oud van alles te beleven in de Oldenzaalse binnenstad.

Zo zijn er o.a. culinaire- en sportieve evenementen, meerdere podia met optredens van artiesten, volop live-muziek, straatartiesten en straattheater, kindermarkt, kinderspeeldorp en door de hele stad allemaal kraampjes met koopwaar.

Foto credits: © De Boeskool is Lös, Wiebe Nieuwenhuis Fotografie en Lach of ik Schiet.

De Boeskool is Lös & grafisch partner Slize

Er is altijd een special band geweest met het zomerfeest. 5 jaar lang is er, als onderdeel van het zomerfeest, een ‘benefiet’ georganiseerd waarbij de opbrengsten werden gedoneerd aan het goede doel. Hierna volgde toetreding tot het bestuur van het zomerfeest. Slize is reeds meerdere jaren hoofdsponsor, grafisch- en mediapartner van het evenement.

Van 2013 t/m 2017 was Slize verantwoordelijk voor het complete Boeskool ontwerp. Dit betreft alle ontwerp, creatie, DTP & vormgeving en de complete offline, online en social campagne. Daarnaast is Slize al jaren verantwoordelijk voor vrijwel alle productie en print van het zomerfeest.

Meer weten over De Boeskool is Lös? Kijk op www.boeskoolislos.nl

Meer zien?

Bekijk hier de andere projecten.

Redesign Boeskool, deel 1

Complete rebranding van het zomerfeest. Deel 1: ontwikkeling thema’s en ontwerpen van de event logos

Ticketsmaken.nl (ID)

Je eigen tickets in een handomdraai. Slize verzorgde en ontwikkelde de identiteit van dit nieuwe concept.

Fields of Joy Festival 2019

Sharing good vibes. Slize verzorgt dit jaar de opmaak en vormgeving van het festival in samenwerking met Trimm.

Redesign Boeskool, deel 1

Ticketsmaken.nl (ID)

Fields of Joy Festival

Redesign Boeskool, deel 1

Ticketsmaken.nl (ID)

Fields of Joy Festival

Enthousiast geworden?

Ben je benieuwd naar wat Slize voor jou kan betekenen? Leuk! Laat iets van je horen via onderstaande contactgegevens.