
Vernieuwd Boeskool ontwerp voor het Oldenzaalse zomerfeest
Deel 1: het upgraden en uitbreiden van de muzikale thema’s, het ontwerpen en ontwikkelen van de nieuwe logos. Bekijk hieronder het eerste deel van het compleet vernieuwde Boeskool ontwerp.

Vernieuwd Boeskool ontwerp voor het Oldenzaalse zomerfeest
Deel 1: het upgraden en uitbreiden van de muzikale thema’s, het ontwerpen en ontwikkelen van de nieuwe logos. Bekijk hieronder het eerste deel van het compleet vernieuwde Boeskool ontwerp.

Vernieuwd Boeskool ontwerp voor het Oldenzaalse zomerfeest
Deel 1: het upgraden en uitbreiden van de muzikale thema’s, het ontwerpen en ontwikkelen van de nieuwe logos. Bekijk hieronder het eerste deel van het compleet vernieuwde Boeskool ontwerp.
6 DAGEN EN 5 AVONDEN MET 170.000 BEZOEKERS

Het evenement ‘De Boeskool is Lös’ vindt elk jaar aan het einde van de zomervakantie plaats in Oldenzaal. Traditioneel is dit in de derde en laatste week van de bouwvakvakantie. Oldenzaal is ook bekend als de ‘Boeskoolstad’. Slize is al jaren betrokken bij het evenement en verantwoordelijk voor het Boeskool ontwerp en vrijwel alle grafische uitingen.
6 DAGEN EN 5 AVONDEN MET 170.000 BEZOEKERS

Het evenement ‘De Boeskool is Lös’ vindt elk jaar aan het einde van de zomervakantie plaats in Oldenzaal. Traditioneel is dit in de derde en laatste week van de bouwvakvakantie. Oldenzaal is ook bekend als de ‘Boeskoolstad’. Slize is al jaren betrokken bij het evenement en verantwoordelijk voor het Boeskool ontwerp en vrijwel alle grafische uitingen.
Diverse muzikale avonden en muziekthema’s
# nieuwe benaming van de thema-avonden
Diverse muzikale avonden en muziekthema’s
# nieuwe benaming van de thema-avonden






DE REEDS BESTAANDE LOGO’s
# destijds ontwikkeld door Markt & Media

DE REEDS BESTAANDE LOGO’s
# destijds ontwikkeld door Markt & Media







NIEUWE LOGO ONTWERPEN
# creatie van de ‘Boeskool Family’ logo’s
NIEUWE LOGO ONTWERPEN
# creatie van de ‘Boeskool Family’ logo’s














Het eindresultaat van deel 1, het nieuwe Boeskool ontwerp
Naast het Boeskool logo beschikt elke muzikale avond en middag nu over een eigen gezicht en een nieuwe meer ‘cathy’ benaming. De logo’s worden in de campagne van de Boeskool en tijdens het evenement gebruikt. Zo zijn ze onder meer te zien in het Boeskool magazine, de LED schermen, op de website, op de social media kanalen en op de diverse spandoeken en vlaggen.
Het eindresultaat van deel 1, met trots het nieuwe Boeskool ontwerp
Naast het Boeskool logo beschikt elke muzikale avond en middag nu over een eigen gezicht en een nieuwe meer ‘cathy’ benaming. De logo’s worden in de campagne van de Boeskool en tijdens het evenement gebruikt. Zo zijn ze onder meer te zien in het Boeskool magazine, de LED schermen, op de website, op de social media kanalen en op de diverse spandoeken en vlaggen.



Over De Boeskool is Lös
Op 1 augustus 1971 was de eerste editie, toen nog als eenvoudige braderie. Boeskool is de Twentse benaming voor wittekool en Oldenzaal wordt ook wel de Boeskoolstad genoemd. Nu, bijna 50 jaar later, is er gedurende de 6 dagen is voor jong en oud van alles te beleven in de Oldenzaalse binnenstad. Zo zijn er o.a. culinaire- en sportieve evenementen, meerdere podia met optredens van artiesten, volop live-muziek, straatartiesten en straattheater, kindermarkt, kinderspeeldorp en door de hele stad allemaal kraampjes met koopwaar.
Foto credits: © De Boeskool is Lös, Wiebe Nieuwenhuis en Lach of ik Schiet.
De Boeskool is Lös & Slize
Er is altijd een special band geweest met het zomerfeest. 5 jaar lang is er, als onderdeel van het zomerfeest, een ‘benefiet’ georganiseerd waarbij de opbrengsten werden gedoneerd aan het goede doel. Hierna volgde toetreding tot het bestuur van het zomerfeest. Slize is reeds meerdere jaren hoofdsponsor, grafisch- en mediapartner van het evenement. Van 2013 t/m 2017 was Slize verantwoordelijk voor het complete Boeskool ontwerp. Dit betreft alle ontwerp, creatie, DTP & vormgeving en de complete offline, online en social campagne. Daarnaast is Slize al jaren verantwoordelijk voor vrijwel alle productie en print van het zomerfeest.
Meer weten over De Boeskool is Lös? Kijk op www.boeskoolislos.nl
Meer zien?
Bekijk hier de andere projecten van Slize.
Over het zomerfeest De Boeskool is Lös
Op 1 augustus 1971 was de eerste editie, toen nog als eenvoudige braderie. Boeskool is de Twentse benaming voor wittekool en Oldenzaal wordt ook wel de Boeskoolstad genoemd. Nu, bijna 50 jaar later, is er gedurende de 6 dagen is voor jong en oud van alles te beleven in de Oldenzaalse binnenstad.
Zo zijn er o.a. culinaire- en sportieve evenementen, meerdere podia met optredens van artiesten, volop live-muziek, straatartiesten en straattheater, kindermarkt, kinderspeeldorp en door de hele stad allemaal kraampjes met koopwaar.
Foto credits: © De Boeskool is Lös, Wiebe Nieuwenhuis Fotografie en Lach of ik Schiet.
De Boeskool is Lös & grafisch partner Slize
Er is altijd een special band geweest met het zomerfeest. 5 jaar lang is er, als onderdeel van het zomerfeest, een ‘benefiet’ georganiseerd waarbij de opbrengsten werden gedoneerd aan het goede doel. Hierna volgde toetreding tot het bestuur van het zomerfeest. Slize is reeds meerdere jaren hoofdsponsor, grafisch- en mediapartner van het evenement.
Van 2013 t/m 2017 was Slize verantwoordelijk voor het complete Boeskool ontwerp. Dit betreft alle ontwerp, creatie, DTP & vormgeving en de complete offline, online en social campagne. Daarnaast is Slize al jaren verantwoordelijk voor vrijwel alle productie en print van het zomerfeest.
Meer weten over De Boeskool is Lös? Kijk op www.boeskoolislos.nl
Meer zien?
Bekijk hier de andere projecten.
