Samen met Oldenzaal Promotie realiseerde Slize de ‘Oldenzaalse zomeractie’. In de zomervakantie van 2020 kregen bezoekers van Centrum Oldenzaal bij besteding spaarpunten. Hiermee konden ze sparen voor leuke prijzen waaronder waardebonnen.

Slize mocht hiervoor alle uitingen ontwerpen, opmaken en het print en drukwerk verzorgen. Aan de basis van de actie stond het Oldenzaalse ‘Boeskoolmenneke’ waar we een vrolijk en zomers beeldmerk van maken.

Aan de hand van het bestaande logo kon Slize het nieuwe beeldmerk maken. Hiermee werd het gezicht van het Boeskoolmenneke letterlijk ook het gezicht van de campagne.

Bij het nieuwe beeldmerk maken hebben we het gezicht voorzien van een zomerse uitstraling en is het beeldmerk voorzien van zonnebril. Vanzelfsprekend kreeg de rest van de campagne een passende uitstraling.

Wil je ook een (nieuw) beeldmerk maken?

Aan de slag met je logo of een (nieuw) beeldmerk maken voor je campagne? Neem contact op voor meer informatie en de mogelijkheden

 

Dinsdag 23 juni 2020   |   Beeldmerk maken

Dit wil ik ook!