Ticketsmaken Oldenzaal - Beeldmerk & icon ontwerp
Ticketsmaken Oldenzaal - Beeldmerk & icon ontwerp

Logo ontwikkeling, branding en huisstijl voor ticketsmaken.nl, het nieuwe e-ticketsysteem

Ticketsmaken.nl is een nieuw, makkelijk en snel inzetbaar ticketsysteem. Geen extra hardware, geen extra kosten en geen verrassingen. Klanten kopen tickets online en bewaren deze tickets op de smartphone of printen ze uit. Later scan je ze eenvoudig bij de entree gewoon met je mobiele telefoons. Geen poespas, gewoon werkend!

Logo ontwerpen, het idee | Project Ticketsmaken.nl logo ontwerp, branding & huisstijl

Logo ontwikkeling, branding en huisstijl ticketsmaken.nl

Ticketsmaken.nl is een nieuw, makkelijk en snel inzetbaar ticketsysteem. Geen extra hardware, geen extra kosten en geen verrassingen. Klanten kopen tickets online en bewaren deze tickets op de smartphone of printen ze uit. Later scan je ze eenvoudig bij de entree gewoon met je mobiele telefoons. Geen poespas, gewoon werkend!

Logo ontwerpen, het idee | Project Ticketsmaken.nl logo ontwerp, branding & huisstijl
Project: Branding, logodesign & huisstijl Ticketsmaken.nl 1
Oldenzaal, Ticketsmaken.nl | Witte logo ontwerpen naast elkaar
Oldenzaal, Ticketsmaken.nl | Witte logo ontwerpen naast elkaar
Oldenzaal, Ticketsmaken.nl | Witte logo varianten onder elkaar

Het logo, beeldmerk & woordmerk

In het logo zit een reguliere ticket verwerkt. De afscheurstrook is op een speelse manier verwerkt in het beeldmerk / icoontje van ticketsmaken.nl zoals hierboven weergegeven. Voor ticketsmaken.nl heeft Slize een dynamisch, herkenbaar en multi-toepasbaar logo ontwikkeld. Het logo is te gebruiken als volledig logotype maar ook als woordmerk of stand-alone beeldmerk / icoontje. Naast het reguliere logo is is er een compacte variant ontwikkeld. Hierdoor is het logo in alle mogelijke reclame-uitingen te gebruiken en uitstekend toepasbaar zonder dat het zijn kracht verliest.

Het compacte logo, beeld- & woordmerk

In het logo zit een reguliere ticket verwerkt. De afscheurstrook is op een speelse manier verwerkt in het beeldmerk / icoontje van ticketsmaken.nl zoals hierboven weergegeven. Voor ticketsmaken.nl heeft Slize een dynamisch, herkenbaar en multi-toepasbaar logo ontwikkeld.

Logo ontwikkeling Ticketsmaken.nl Oldenzaal by Slize Oldenzaal

Het logo is te gebruiken als volledig logotype maar ook als woordmerk of stand-alone beeldmerk / icoontje. Naast het reguliere logo is is er een compacte variant ontwikkeld. Hierdoor is het logo in alle mogelijke reclame-uitingen te gebruiken en uitstekend toepasbaar zonder dat het zijn kracht verliest.

Logo Ticketsmaken Oldenzaal | Project Ticketsmaken.nl logo ontwerp, branding & huisstijl
Logo, beeldmerk & woordmerk | Project Ticketsmaken.nl logo ontwerp, branding & huisstijl
Logo designs | Project Ticketsmaken.nl Oldenzaal x logo ontwerp, branding & huisstijl

Tickets maken waar en wanneer je wilt

Was alles maar zo eenvoudig.

Tickets maken waar en wanneer je wilt

Was alles maar zo eenvoudig.

Dispaly Ad, Ticketsmaken Oldenzaal

Kleurenschema

Kleur is emotie. Onbewust wordt je beinvloed door de kleuren om je heen. Kleurgebruik speelt dus een grote rol in het gevoel dat je ergens bij krijgt. Dit zie je ook terug in en bij logo ontwerpen en de ontwikkeling, branding en vormgeving van huisstijlen. Voor ticketsmaken.nl is er bewust gekozen voor vijf primaire kleuren. De primaire basiskleur van ticketsmaken.nl is blauw. Een zeer bewuste keuze omdat blauw staat voor ‘loyaliteit, veiligheid en betrouwbaarheid’.

Om de huisstijl niet te koel en koud te maken is er gekozen om voor verschillende tinten en gradaties in combinatie met een lekker frisse en hippe ‘oranje’ tint als vijfde kleur. Voor de oranje is de vertaalslag gemaakt naar de kernwaarden ‘Nederlands, creativiteit, vrolijk en energiek’. In de huisstijl wordt de oranje kleur gebruikt te ondersteuning en voor de ‘eye-catchers / highlights’.

Kleurenschema

Kleur is emotie. Onbewust wordt je beinvloed door de kleuren om je heen. Kleurgebruik speelt dus een grote rol in het gevoel dat je ergens bij krijgt. Dit zie je ook terug in en bij logo ontwerpen en de ontwikkeling, branding en vormgeving van huisstijlen. Voor ticketsmaken.nl is er bewust gekozen voor vijf primaire kleuren. De primaire basiskleur van ticketsmaken.nl is blauw. Een zeer bewuste keuze omdat blauw staat voor ‘loyaliteit, veiligheid en betrouwbaarheid’.

Kleurenschema | Project Ticketsmaken.nl logo ontwerp, branding & huisstijl

Om de huisstijl niet te koel en koud te maken is er gekozen om voor verschillende tinten en gradaties in combinatie met een lekker frisse en hippe ‘oranje’ tint als vijfde kleur. Voor de oranje is de vertaalslag gemaakt naar de kernwaarden ‘Nederlands, creativiteit, vrolijk en energiek’. In de huisstijl wordt de oranje kleur gebruikt te ondersteuning en voor de ‘eye-catchers / highlights’.

Kleurenschema | Project Ticketsmaken.nl logo ontwerp, branding & huisstijl
Kleurenschema | Project Ticketsmaken.nl logo ontwerp, branding & huisstijl

Iconenset

Super handig en snel herkenbaar. Iconen worden in het dagelijks leven veel gebruikt en je komt ze overal tegen. Voor ticketsmaken.nl ontwikkelde Slize een set iconen voor gebruik op de (mobiele) website. De iconen versterken en verduidelijken de boodschap, trekken de aandacht en fleuren de content op.

Ticketsmaken.nl logo ontwerp, branding & huisstijl: iconen set

Iconenset

Super handig en snel herkenbaar. Iconen worden in het dagelijks leven veel gebruikt en je komt ze overal tegen. Voor ticketsmaken.nl ontwikkelde Slize een set iconen voor gebruik op de (mobiele) website. De iconen versterken en verduidelijken de boodschap, trekken de aandacht en fleuren de content op.

Ticketsmaken.nl logo ontwerp, branding & huisstijl: iconen set
Fontgebruik | Project Ticketsmaken.nl logo ontwerp, branding & huisstijl
Fontgebruik | Project Ticketsmaken.nl logo ontwerp, branding & huisstijl
Fontgebruik huisstijl ontwerp Ticketsmaken Oldenzaal
Fontgebruik huisstijl ontwerp Ticketsmaken Oldenzaal

Iconenset

Super handig en snel herkenbaar. Iconen worden in het dagelijks leven veel gebruikt en je komt ze overal tegen. Voor ticketsmaken.nl ontwikkelde Slize een set iconen voor gebruik op de (mobiele) website. De iconen versterken en verduidelijken de boodschap, trekken de aandacht en fleuren de content op.

Grafisch ontwerp huisstijl icoontjes | TM Oldenzaal
Creatie reperterend patroon

Oneindig herhalen

In de huisstijl wordt gewerkt met een zogenaamd ‘seamless repeating pattern’. Deze grafische oplossing zorg ervoor dat het ontwikkelde patroon oneindig herhaald kan worden. Het basisblokje kan continu aan alle vier de kanten verlengd worden. Hierdoor kun je dit huisstijlelement in de vormgeving zo groot en klein kunt maken als je zelf wilt. Super easy, erg praktisch en zeer herkenbaar.

Oneindig herhalen

In de huisstijl wordt gewerkt met een zogenaamd ‘seamless repeating pattern’. Deze grafische oplossing zorg ervoor dat het ontwikkelde patroon oneindig herhaald kan worden. Het basisblokje kan continu aan alle vier de kanten verlengd worden. Hierdoor kun je dit huisstijlelement in de vormgeving zo groot en klein kunt maken als je zelf wilt. Super easy, erg praktisch en zeer herkenbaar.

Oneindig herhalen

In de huisstijl wordt gewerkt met een zogenaamd ‘seamless repeating pattern’. Deze grafische oplossing zorg ervoor dat het ontwikkelde patroon oneindig herhaald kan worden. Het basisblokje kan continu aan alle vier de kanten verlengd worden. Hierdoor kun je dit huisstijlelement in de vormgeving zo groot en klein kunt maken als je zelf wilt. Super easy, erg praktisch en zeer herkenbaar.

Promotie Drukwerk - Beachvlag / Beachflag blauwe versie
Drukwerk & grafisch ontwerp Slize Oldenzaal - Rolbanner Ticketsmaken.nl
Drukwerk Oldenzaal - Beachflag / Beachvlag witte versie
Drukwerk Oldenzaal | Vlagbedrukking, banner vlag, banier
Abri tickets maken | Drukwerk Oldenzaal Slize
Ticketsmaken - Mobile eticket scan Slize
Spandoek | Drukwerk voor Denekamp, Losser, Oldenzaal, Hengelo, Enschede
Visual Tickets maken Oldenzaal- Maak je tickets

Momenteel volop in ontwikkeling

Afgelopen zomer is er gestart met de uitrol van de beta versie. Na een kleine en korte aanmeldperiode hebben de eerste proefevenementen met succes proefgedraaid. Momenteel wordt er gewerkt aan de uitrol van het nieuwe (e)tickets systeem waarbij intergratie binnen reeds bestaande betaal systemen volgt. In de nabije toekomst wordt ticketsmaken.nl landelijk uitgerold en beschikbaar gesteld voor alle bedrijven en evenementen. Een interessant systeem, boordevol mogelijkheden, eenvoudig en super simpel in gebruik.

Webapplicatie (e)tickets maken - Veel plezier met je aankoop

In ontwikkeling (ID)

Afgelopen zomer is er gestart met de uitrol van de beta versie. Na een kleine en korte aanmeldperiode hebben de eerste proefevenementen met succes proefgedraaid. Momenteel wordt er gewerkt aan de uitrol van het nieuwe (e)tickets systeem waarbij intergratie binnen reeds bestaande betaal systemen volgt. In de nabije toekomst wordt ticketsmaken.nl landelijk uitgerold en beschikbaar gesteld voor alle bedrijven en evenementen. Een interessant systeem, boordevol mogelijkheden, eenvoudig en super simpel in gebruik.

Webapplicatie (e)tickets maken - Veel plezier met je aankoop

In ontwikkeling (ID)

Afgelopen zomer is er gestart met de uitrol van de beta versie. Na een kleine en korte aanmeldperiode hebben inmiddels de eerste proefevenementen met succes proefgedraaid. Momenteel wordt er gewerkt aan de uitrol van het nieuwe (e)tickets systeem waarbij intergratie binnen reeds bestaande betaal systemen volgt.

Mobiel / mobile design Slize Oldenzaal

In de nabije toekomst wordt ticketsmaken.nl landelijk uitgerold en beschikbaar gesteld voor alle bedrijven en evenementen. Een interessant systeem, boordevol mogelijkheden, eenvoudig en super simpel in gebruik.

Altijd en overal eenvoudig tickets maken, verkopen en scannen.
Altijd en overal eenvoudig tickets maken, verkopen en scannen.

Het ‘American Classics’ event

Wil je nog een project bekijken?

Branding & design Boeskool, deel 2

Het ‘American Classics’ event

Wil je nog een project bekijken?

(Re)branding Boeskool #2

Meer werk zien?

Slize maakt naast huisstijlen en logo’s nog veel meer reclame uitingen. Benieuwd naar de rest van ons werk? Neem dan een kijkje bij de logo ontwerpen, ons overige grafische vormgeving / DTP werk, het Behance portfolio van Slize of blader gewoon lekker door de site.

Meer werk zien?

Slize maakt naast huisstijlen en logo’s nog veel meer reclame uitingen. Benieuwd naar de rest van ons werk? Neem dan een kijkje bij de logo ontwerpen, de overige projecten, ons overige grafische vormgeving / DTP werk, het Behance portfolio van Slize of blader gewoon lekker door de site.

Nu online: Logofolio #4

Bekijk tien unieke, creatieve en nieuwe logo ontwerpen uit het vierde deel van de serie.

De Boeskool is Lös

Complete rebranding van het zomerfeest. Slize ontwikkelde de nieuwe, warme en herkenbare uitstraling.

Fields of Joy Festival 2019

Sharing good vibes. Slize verzorgt dit jaar de opmaak en vormgeving van het festival in samenwerking met Trimm.

Nu online: Logofolio #4

De Boeskool is Lös

Fields of Joy Festival

Nu online: Logofolio #4

De Boeskool is Lös

Fields of Joy Festival

Enthousiast geworden?

Ben je benieuwd naar wat Slize voor jou kan betekenen? Leuk! Laat iets van je horen via onderstaande contactgegevens.