
Onze eigen content creëren,
hier lees en zie je ons verhaal
Laagdrempelig, puur, geen gelikte marketing of tijdrovende presentaties maar luchtige en behapbare content.
We zijn zoveel moois aan het maken, er is zoveel gaafs en interessants om te vertellen, te laten zien en te delen. En dit kunnen we ook niet allemaal op de social media kwijt. Daarom zijn we de ‘stories’ begonnen. Content creëren op een manier die perfect aansluit op het content creatie hoofdstuk dat we hebben opgezet. Dit is het idee en de praktijk uitvoering van Slize. Laat zien dat je er bent, wie je bent en wat je doet.
Want als je niets te vertellen hebt,
hoe wil je dan gevonden worden?

Onze eigen content creëren, hier lees en zie je ons verhaal
Laagdrempelig, puur, geen gelikte marketing of tijdrovende presentaties maar luchtige en behapbare content.
We zijn zoveel moois aan het maken, er is zoveel gaafs en interessants om te vertellen, te laten zien en te delen. En dit kunnen we ook niet allemaal op de social media kwijt. Daarom zijn we de ‘stories’ begonnen. Content creëren op een manier die perfect aansluit op het content creatie hoofdstuk dat we hebben opgezet. Dit is het idee en de praktijk uitvoering van Slize. Laat zien dat je er bent, wie je bent en wat je doet.
Want als je niets te vertellen hebt, hoe wil je dan gevonden worden?

Slize ‘365’ stories
Stories zijn er om te delen en dat gaan we doen. Elke dag een post, 365 dagen per jaar en zo elke dag opnieuw exposure en content creëren. Zo krijg je een kijkje in wat Slize bezig houdt, wat we maken, met en voor wie we werken. Gewoon zoals een werkdag van Slize is; vol variatie, diverse werkzaamheden, iedere dag anders en geweldig mooi.
Wil je een story bekijken?
Simpel, klik op een foto om deze te bekijken.
Slize ‘365’ stories
Stories zijn er om te delen en dat gaan we doen. Elke dag een post, 365 dagen per jaar en zo elke dag opnieuw exposure en content creëren. Zo krijg je een kijkje in wat Slize bezig houdt, wat we maken, met en voor wie we werken. Gewoon zoals een werkdag van Slize is; vol variatie, diverse werkzaamheden, iedere dag anders en geweldig mooi.
Wil je een story bekijken?
Simpel, klik op een foto om de titel te bekijken, klik nog een keer om de story te lezen.
Samen met Slize content creëren?
Samen content creëren en werken aan je online zicht- en vindbaarheid, het mooiste dat er is. Nog niet overtuigd? Scroll verder om te lezen waarom we de stories zijn begonnen en welke voordelen het voor je organische exposure heeft.
Overtuigd en klaar om content te creëren?
Neem dan contact op, we horen het graag.
Samen met Slize content creëren?
Samen content creëren en werken aan je online zichtbaarheid en vindbaarheid, het mooiste dat er is. Nog niet overtuigd? Scroll verder om te lezen waarom we met de stories zijn begonnen en lees welke voordelen het voor je organische exposure heeft.
Overtuigd en klaar om samen content te gaan creëren?
Neem contact op, we horen het graag en denken graag met je mee.

Dagelijkse content creëren
Zoals je ziet flappen we er gewoon uit wat we denken en zie je wat ons bezig houd. Dat is ook het idee achter de stories, lekker laagdrempelig. Meer vertellen en laten zien in minder tijd. Niet te moeilijk, niet teveel nadenken over wat en hoe het er staat maar snelle en echte updates. Dit is gewoon zoals het is, zo gelikt als het er op menig grafisch website op staat gaat het er bij een reclamebureau echt altijd niet aan toe ;-)

365 dagen per jaar content creëren
Zoals je ziet flappen we er gewoon uit wat we denken en zie je wat ons bezig houd. Dat is ook het idee achter de stories, lekker laagdrempelig. Meer vertellen en laten zien in minder tijd. Niet te moeilijk, niet teveel nadenken over wat en hoe het er staat maar snelle en echte updates. Dit is gewoon zoals het is, zo gelikt als het er op menig grafisch website op staat gaat het er bij een reclamebureau echt altijd niet aan toe ;-)

Waarom we content creëren op de website en niet meer direct op de social media
We hebben ruim een half jaar verschillende platformen getest (meten=weten). Aan de hand van deze resultaten hebben we besloten dat we meer regie willen hebben, minder tijd kwijt willen zijn en meer organische exposure willen hebben / behouden voor de content die we creëren. Na veel publiceren en testen leverden de stories voor ons het beste resultaat op waardoor de website en de nieuwssecties het kloppend hart van onze eigen content creatie zijn en blijven.
Bekijk hier de story en impressie van de testfase.
Waarom we content creëren op de website en niet meer direct op de social media
We hebben ruim een half jaar verschillende platformen getest (meten=weten). Aan de hand van deze resultaten hebben we besloten dat we meer regie willen hebben, minder tijd kwijt willen zijn en meer organische exposure willen hebben / behouden voor de content die we creëren.


Hierom zijn we de stories begonnen
Zoals hierboven aangegeven blijkt dit voor ons het beste te werken dat is de belangrijkste reden. Let wel, voor elk bedrijf / persoon is dit natuurlijk verschillend. Voor de een is Instagram een perfect platform, voor de ander Pinterest of juist Facebook. We hebben onze keuze gebaseerd op de testresultaten en hebben om de volgende redenen de stories gebouwd:
1. We kunnen alle content niet meer kwijt
Als we nu vier keer per dag willen posten dan is dat niet storend of vervelend. Je kunt content ook te veel pushen en je moet het je doelgroep ook niet door de strot duwen, daardoor bereik je het tegenovergestelde. Daarnaast zijn we nu niet afhankelijk van het tijdstip dat we posten om een goed resultaat te behalen.

2. De algoritmes van de social media
Bij publicatie op social media krijg je te maken met de algoritmes van het platform. Deze algorimtes bepalen voor je wie je content te zien krijgt of welk deel van je volgers / doelgroep het te zien krijgt. Aangezien we het hier over organische exposure hebben is dat totaal niet handig. Je kunt dit uiteraard opvangen door te adverteren (promoten) om meer exposure te kopen.
5. Minder tijdrovend en makkelijker bewerkbaar
Plannen, vooruit werken, geen last van image guidelines en zelf de volledige regie in handen. Zelf invloed op de compressie en weergaves in plaats van dat het platform dit voor je bepaald. De stories kunnen we supersnel vullen, op de manier zoals wij zelf het liefst werken. Zonder restricties en beperkingen.

6. Met de website bezoeken kunnen we iets
Met de website bezoeken en bijhorende statistieken kun je natuurlijk iets. Naast het feit dat je hier veel kennis uit kunt halen kun je ook leren van je bezoekers. Wat doen zij, wat zoeken ze, waar stappen ze in en uit en hoelang spenderen ze. Kunnen ze vinden wat ze zoeken en klikken ze door? En dankzij de hedendaagse technologische mogelijkheden kun je de website bezoeken daarna inzetten om gericht en dus kostenefficiënt te gaan adverteren / promoten. Zo weet je zeker dat je boodschap (content) daar komt waar je het graag wil hebben.
Hierom zijn we de stories begonnen
Zoals hierboven aangegeven blijkt dit voor ons het beste te werken dat is de belangrijkste reden. Let wel, voor elk bedrijf / persoon is dit natuurlijk verschillend. Voor de een is Instagram een perfect platform, voor de ander Pinterest of juist Facebook. We hebben onze keuze gebaseerd op de testresultaten en hebben om de volgende redenen de stories gebouwd:
1. We kunnen alle content niet meer kwijt op de social
Als we nu vier keer per dag willen posten dan is dat niet storend of vervelend. Je kunt content ook te veel pushen en je moet het je doelgroep ook niet door de strot duwen, daardoor bereik je het tegenovergestelde. Daarnaast zijn we nu niet afhankelijk van het tijdstip dat we posten om een goed resultaat te behalen.

2. De algoritmes van de social
Bij publicatie op social media krijg je te maken met de algoritmes van het platform. Deze algorimtes bepalen voor je wie je content te zien krijgt of welk deel van je volgers / doelgroep het te zien krijgt. Aangezien we het hier over organische exposure hebben is dat totaal niet handig. Je kunt dit uiteraard opvangen door te adverteren (promoten) om meer exposure te kopen.


5. Minder tijdrovend en makkelijker bewerkbaar
Plannen, vooruit werken, geen last van image guidelines en zelf de volledige regie in handen. Zelf invloed op de compressie en weergaves in plaats van dat het platform dit voor je bepaald. De stories kunnen we supersnel vullen, op de manier zoals wij zelf het liefst werken. Zonder restricties en beperkingen.

6. Met de website bezoeken kunnen we iets
Met de website bezoeken en bijhorende statistieken kun je natuurlijk iets. Naast het feit dat je hier veel kennis uit kunt halen kun je ook leren van je bezoekers. Wat doen zij, wat zoeken ze, waar stappen ze in en uit en hoelang spenderen ze. Kunnen ze vinden wat ze zoeken en klikken ze door? En dankzij de hedendaagse technologische mogelijkheden kun je de website bezoeken daarna inzetten om gericht en dus kostenefficiënt te gaan adverteren / promoten. Zo weet je zeker dat je boodschap (content) daar komt waar je het graag wil hebben.
Meer weten over content creëren, social media, ontwikkeling en exposure?
De Slize ‘365’ stories zijn een onderdeel van het content creatie hoofdstuk. Het is tegenwoordig van essentieel belang is dat je blijft werken aan je exposure. Zichtbaar en aanwezig zijn, vernieuwen, blijven ontwikkelen en content creëren. Een must in het hedendaagse medialandschap dus laat geen kansen onbenut. Elke dag posten omdat het ‘moet’ is natuurlijk mooi en top dat je al zoveel te vertellen of te laten zien hebt. Maar zit je doelgroep daar wel op te wachten?

Is je ‘content’ van voldoende kwaliteit?
Kun je zien wat je postings en publicaties doen? Wie bezoeken je website, via welke kanalen, welke devices en hoe wordt je online gevonden? Meten = weten en dit is een leerzaam en interessant aspect. Kom meer te weten over je klanten, (potentiële) bezoekers of prospects en haal er je voordeel uit. We vertellen je er meer over en laten onze eigen werkwijze zien in het complete hoofdstuk.

Meer weten over content creëren, social media, ontwikkeling en exposure?
De Slize ‘365’ stories zijn een onderdeel van het content creatie hoofdstuk. Het is tegenwoordig van essentieel belang is dat je blijft werken aan je exposure. Zichtbaar en aanwezig zijn, vernieuwen, blijven ontwikkelen en content creëren. Een must in het hedendaagse medialandschap dus laat geen kansen onbenut. Elke dag posten omdat het ‘moet’ is natuurlijk mooi en top dat je al zoveel te vertellen of te laten zien hebt. Maar zit je doelgroep daar wel op te wachten?

Is je ‘content’ van voldoende kwaliteit?
Kun je zien wat je postings en publicaties doen? Wie bezoeken je website, via welke kanalen, welke devices en hoe wordt je online gevonden? Meten = weten en dit is een leerzaam en interessant aspect. Kom meer te weten over je klanten, (potentiële) bezoekers of prospects en haal er je voordeel uit. We vertellen je er meer over en laten onze eigen werkwijze zien in het complete hoofdstuk.
Enthousiast geworden?
Ben je benieuwd naar wat Slize voor jou kan betekenen? Leuk! Laat iets van je horen via onderstaande contactgegevens.