Project omschrijving

Nieuw promotie spotje maken voor het Mode Event Oldenzaal ??

Voor het ‘Mode Event Oldenzaal’ ontwikkelden we een kort en flitsende promo spotje. Het Mode Event Oldenzaal heeft een nieuwe uitstraling gekregen en deze moet uiteraard wel doorgevoerd worden in alle uitingen. We stripten het basis artwork waardoor we allemaal losse onderdelen kregen. Vervolgens konden we aan de slag met het promotie spotje maken. Een script maken, animeren (onderdelen laten bewegen), de activiteiten uitlichten, muziekje eronder en er een vrolijk en duidelijk geheel van maken.

 

 

Een promotie spotje maken voor het Mode Event welke we later hebben ingezet op de social media en via het zogenaamde ‘audience’ network. Dit is een netwerk van apps en websites buiten het Facebook platform om. Denk hierbij aan websites, nieuwssites etc. van derden. Hierop kunnen advertenties en video’s worden weergeven die je middels targeting efficiënt kunt inzetten. Daarnaast is het promotiespotje ingezet tijdens het zomerfeest De Boeskool is Lös. Hier werd het op het grote scherm, op het hoofdpodium, gedurende vijf dagen weergegeven aan tienduizenden bezoekers.

Het Mode Event Oldenzaal vindt elk half jaar plaats in de Oldenzaalse binnenstad. Het evenement wordt gecombineerd met de mode koopzondag. Er zijn tal van activiteiten en bezienswaardigheden waaronder een XL catwalk door de binnenstad. De modellen van de deelnemende winkels showen hier de nieuw(st)e collecties. Het Mode Event Oldenzaal trekt veel bezoekers en het event is voor jong en oud erg leuk om te zien. ?

Naast het promotie spotje maken verzorgde Slize ook de complete campagne. Bestaande uit de vormgeving / DTP, mediaplaatsingen in Nederlandse en Duitse kranten, de visuals en digitale uitingen, advertenties en postings op social media, de persberichten en het drukwerk.

Meer werk zien?

Stories zijn er om te delen en dat gaan we doen. In de stories zie je het grafisch werk van Slize. Hier presenteren we wat we doen, wat we maken en voor/met wie we werken.

Maandag 29 september 2019 | Story: Promotie spotje maken

Bekijk meer stories