Project omschrijving

Een schreeuwerige uitverkoop poster

Als je sale hebt moet je dat natuurlijk wel communiceren. En het liefst zo duidelijk en schreeuwerig mogelijk. Bij Ultimo Mode in Oldenzaal is de uitverkoop begonnen. Onder de noemer ‘Finale Prijzen’ zijn er kortingen tot 75% op het laatste deel van de collectie. Wat moet je dan doen? Vooral niet te veel vertellen en het duidelijk onder de aandacht brengen.

We realiseerden een uitverkoop poster voor in de etalage, een webvisual en social media uitingen. De poster is gedrukt op een speciale en iets dikkere papiersoort waardoor deze ook bestendig is tegen een spatje water. Wil je ook een uitverkoop poster in eigen stijl met je logo? Informeer naar de mogelijkheden.

Meer werk zien?

Stories zijn er om te delen en dat gaan we doen. In de stories zie je het grafisch werk van Slize. Hier presenteren we wat we doen, wat we maken en voor/met wie we werken.

Maandag 27 januari 2020 | Story: uitverkoop poster

Bekijk meer stories