Een perfecte combinatie: print en online combineren
Promotie campagne mix zorgt voor volle tent. Dat kregen we in een enthousiaste reactie te horen. De Pianohouse stond in Denekamp en dat is natuurlijk al een feest opzicht. Voor het evenement verzorgde Slize de promotiecampagne.
Het werd een mix van de gebruikelijke promotie: print en drukwerk, advertenties in de kranten/weekbladen aangevuld met de inzet van social media, de website(s) en online.
Promotie op social media
Het verschil? Dit keer zetten we een kleine facebookcampagne op die we gedurende een week lieten draaien. Op deze manier kunnen we heel mooi op de sociale netwerken bezoekers targeten die binnen de doelgroep vallen.
Het resultaat
Met elkaar een perfecte combi, print en online combineren. Het resultaat? Een volle tent en veel nieuwe gezichten die nieuwsgierig waren en voor het eerst een bezoekje brachten.
Wil je ook print en online combineren?
Dat kan uiteraard. Door het combineren van print en online kun je een hele grote en brede doelgroep bereiken. Slize denkt graag met je mee over jouw campagne. Neem contact op voor meer informatie en de mogelijkheden.
Print en online combineren
Zondag 23 november 2019