De online content verzorgen voor de komende whiskyproeverij in Oldenzaal
Donderdag 12 maart staat er een nieuwe whiskyproeverij gepland in Oldenzaal. Wijhandel De Smörre nodigt ditmaal whiskykenner en Glenfiddich ambassadeur Tony van Rooijen uit om de proeverij de ondersteunen. We hebben een reeks simpele digitale uitingen gemaakt en zijn bezig geweest met het online content verzorgen. Hiermee kan De Smörre aan de slag kan met de ticketverkoop.
Zo richten we een webpagina in waarop de info te vinden is en verzorgden de mogelijkheid tot digitale ticketverkoop via de webshop. Ook maakten we een aantal visuals en banners voor de website en social en verstuurden we een nieuwsbrief naar het klantenbestand. Nieuwsbrieven blijven een uitermate geschikt medium om mee te communiceren. Snel te maken en het realiseert een direct contactmoment tussen klant en bedrijf.
Als je iets organiseert moet je uiteraard niet alleen op internet iets laten zien en daarom verzorgden we ook het print en drukwerk. Een serie genummerde hardcopy tickets en de bijhorende posters. In de winkel en op winkelcentrum Zuid-Berghuizen zijn er natuurlijk dagelijks veel contactmomenten met de de (potentiële) doelgroep en die kans moet je uiteraard wel benutten.
Een mooi voorbeeld van ‘content co-creatie’
De online content verzorgen en voor de klant het werk compleet uit handen nemen. Snel en efficiënt samenwerken, daar houden we van bij Slize. Met elkaar is alles, op verzoek van de klant, gerealiseerd in een zeer korts tijdsbestek. De klant had er verder geen omkijken naar en zag slechts twee maal kort een proefje ter goedkeuring. Zo kan de klant zich focussen op zijn eigen werkzaamheden.
Samen met Slize werken aan jouw content?
Wil je ook dat we voor jouw de online content verzorgen? Leuk, dat kan uiteraard! In het (content) portfolio zie je een selectie van het werk dat Slize voor haar klanten heeft gemaakt. Neem contact op voor meer informatie en de mogelijkheden.
Online content verzorgen
Vrijdag 7 februari 2020