
Online en social
Opvallen en zichtbaar blijven in de razendsnelle digitale wereld
De snelle wereld van de digitale en sociale media waarbij alles in hoog tempo voorbij vliegt op het scherm. Digitale media bieden vele mogelijkheden om gericht een doelgroep te bereiken of om juist in contact te blijven met je klanten.
Digitale vormgeving
Voor het klantenbestand realiseert Slize ook veel uitingen voor online en social media. Denk hierbij aan website banners, nieuwsbrief visuals en frames / posts / advertenties voor de socials. Zo sluiten de digitale uitingen aan bij een bestaande (huis)stijl of campagne.
Meer weten? Vraag een offerte aan of neem contact op voor advies en informatie.
Je digitale uitstraling en huisstijl, het is nogal eens een ondergeschoven kindje. Echter, tijden zijn veranderd. Hierbij zijn het gedrag en de mediaconsumptie van de consument compleet veranderd. In het hedendaagse tijdperk moet de digitale uitstraling dan ook een essentieel onderdeel van de (huis)stijl zijn.
Voer je huisstijl en (bedrijfs) uitstraling ook digitaal door
In de 'snelle' digitale wereld is het belangrijk dat uitingen herkenbaar zijn en aansluiten voor maximale herkenbaarheid. Uitingen zijn vaak klein(er) en de consument ziet ze snel en in grote getallen voorbij komen. Social media, mailings en een website / webshop zijn tegenwoordig allemaal communicatie kanalen. Het is niet meer iets dat je er zomaar 'even' bij doet.
Het belang van herkenbaarheid
De consument heeft digitaal slechts enkele seconden de tijd om je boodschap op te nemen, daarna ben je weer weg. Voorbij gescrold, onherkenbaar of überhaupt niet zichtbaar. Juist daarom is het zo belangrijk om herkenbaar te zijn, direct op te vallen en/of de aandacht te trekken. Wanneer de consument een uiting (her)kent is de kans dat de boodschap gelezen en bekeken wordt namelijk groter.

Goed, duidelijk en helder communiceren met een doel
Het belangrijk niet te veel te communiceren en te zorgen voor een duidelijke afzender. Breng een boodschap gericht, duidelijk en met een doel. Ga niet posten om te posten maar zorg dat je daadwerkelijk iets te vertellen hebt. Aspecten als vorm, beeld, kleur en typografie zijn hierbij belangrijk.
Bij het maken van digitale uitingen is het prettig om te werken met een doel en een duidelijke call-to-action (CTA). Zo kan de consument, indien deze interesse heeft, verder klikken of direct actie ondernemen.
Voorbeelden van gerealiseerde utingen
Door de jaren heen heeft Slize vele digitale uitingen gerealiseerd. Een selectie hiervan zie je terug als highlights en in onderstaande portfolio's. Elk portfolio bevat een serie met een tiental digitale ontwerpen voor social media, websites en nieuwsbrieven. Vanuit de portfolio's kun je eenvoudig doorklikken naar een volgende serie.
Gerealiseerde uitingen
Bekijk de portfolio's
Portfolio #16
VANAF 2027Samen met Slize werken aan jouw digitale uitingen?
Slize gaat graag voor je aan de slag om een digitaal design te realiseren. Uitingen kunnen volledig op maat en in de gewenste stijl en afmeting(en) gerealiseerd worden. Informeer naar de mogelijkheden.